Home > Nieuws & Pers
Nieuws VU

Agenda

De evenementen van de VU.
 

Nieuws

Doorzoekbaar overzicht van alle nieuwsberichten.

Persberichten

De meest recente persberichten.
 

Persvoorlichting VU

Bent u journalist en heeft u vragen? Neem dan contact op met Persvoorlichting VU.

Storing en onderhoud

Informatie over alle IT-storingen en onderhoudswerkzaamheden.

 




Recent nieuws

Maak financiële dienstverlening geen juridisch onneembaar fort

17-12-14

De academische discussie over (zelf)regulering in de financiële sector wordt vooral gevoerd door juristen, toezichthouders en de overheid. De financiële sector zelf is vooral de underdog die zich moet verdedigen. Tom Loonen vindt dat ook de stem van de financiële sector te horen moet zijn in de discussie over (zelf)regulering en klantbelangen. Hij is per 1 december benoemd tot hoogleraar Effectiviteit van Wet- en regelgeving bij Beleggingsondernemingen, aan de Faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde.

Prestigieuze Europese beurs voor drie VU-wetenschappers

16-12-14

Daniel Balliet, Dorota Mokrosinska en Stefan Witte krijgen ERC Starting Grant

Kilian Wawoe in Universiteit van Nederland over geluk, motivatie, straf en beloning

16-12-14

Elke werkdag een nieuw college op YouTube

Jacqueline Vink hoogleraar Genetics and Addictive Behaviors

16-12-14

Het College van Bestuur heeft Jacqueline Vink per 1 december 2014 benoemd tot hoogleraar Genetics and Addictive Behaviors bij de Afdeling Biologische Psychologie op een Fenna Diemer-Lindeboom Leerstoel.

Ramon Puras plaatsvervangend decaan AUC

12-12-14

In afwachting van de benoeming van de nieuwe decaan van het Amsterdam University College (AUC) heeft het AUC-bestuur Ramon Puras (momenteel vice-decaan van het AUC) benoemd tot plaatsvervangend decaan voor het komende semester (of een kortere periode, als de nieuwe decaan eerder wordt benoemd).

Peeter Verlegh benoemd tot hoogleraar Marketing

12-12-14

Peeter Verlegh is per 1 december benoemd tot hoogleraar Marketing. Hij gaat zich o.a. bezighouden met de vraag 'Door wie laten consumenten zich beïnvloeden?' De invloed van andere consumenten wordt steeds groter, doordat ze elkaar makkelijker en op grotere schaal weten te bereiken.

 
© Copyright Vrije Universiteit Amsterdam
Direct naar:
Sociale Media

spamfuik@vu.nl