VU ART SCIENCE gallery opent nieuwe tentoonstelling: Let's Work!

4 april 2024
De VU ART SCIENCE gallery nodigt je graag uit voor de opening van Let's Work! op donderdag 11 april 2024, van 17:00 tot 19:00 uur.

Let's Work! verkent het concept werk in een tentoonstelling en een serie dialogen. De expositie toont werk van Jorrit Paaijmans, Nicoline van Harskamp, Ton Kruse - Faculty of In-humanities, en Rob Voerman.

Sarah Westheim, vicevoorzitter van de Universitaire Studentenraad, leidt de festiviteiten in door kort haar visie te geven op het thema werk, vooral in relatie tot de toekomst waar we ons naartoe bewegen.

Daarna wordt de tentoonstelling geopend met een optreden van Wayamu Woreyan, een groep dansers en zangeressen van inheemse vrouwen uit Suriname, en een mondeling verhaal over het werk van Stichting Kaikoesie. Stichting Kaikoesie is een non-profit organisatie die de belangen behartigt van de inheemse bevolking van Marowijne, Suriname.

Drankjes en hapjes door Harm's Kitchen.

17:00 | Deuren open
17:15 | Sarah Westheim, vice-voorzitter van de Universitaire Studentenraad