Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Bewijs jezelf en maak het verschil

Hoe onderscheidt Microsoft Office zich in een wereld waar bijna iedereen een gratis dienst zoals Google Docs gebruikt? Welke digitale contactmomenten heeft Miele in de klantreis en hoe kunnen we ze vormgeven of integreren om onderscheidende waarde voor de klant te bieden? Hoe kan The Vegetarian Butcher van Unilever de concurrentie verslaan op de markt voor vleesvervangers en zijn klantenbestand uitbreiden met ook vleeseters en flexitariërs?

We leiden de toekomstige marketeers op met wetenschappelijke kennis en echte praktijkvoorbeelden.

Feiten & Cijfers:

  • Gemiddeld 165 studenten die op hetzelfde moment starten met de master.
  • Het aandeel internationale studenten is 36% 
  • De meeste van onze afgestudeerden vinden binnen drie maanden na afstuderen een baan, meestal als brand managers, account-executives, digitale marketeers, data analisten of customer engagement consultants.

Het masterprogramma wordt ook in deeltijd aangeboden.

Ontdek jouw Marketing master

Word een specialist, een vrije denker met een eigen mening en academische vaardigheden om complexe vraagstukken aan te pakken. Leer effectief te opereren in een team, inspirerende presentaties te geven en bovenal scherpe observatievermogens te ontwikkelen: de vaardigheid om te zien wat er echt speelt in een bedrijf en aan te geven wat er precies moet gebeuren.

Bekijk de studie-inhoud

Waarom Marketing studeren?

Accreditaties