Doet Marketing ertoe? (Ruud Frambach)

02-05-2018

14:00 - 17:00

Agorazaal 1 (3e etage HG)

Boeklancering: Doet Marketing ertoe?

Ruud Frambach, Aljan de Boer (Trendsactive), Christiaan Francken (Philips), Maton Sonnemans (VODW)

School of Business and Economics

Economie

Boekpresentatie

Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe.

Als marketing goed wordt ingezet, kan marketing waarde creëren voor afnemers en tegelijkertijd waarde realiseren voor bedrijven, aandeelhouders en de maatschappij.Doet marketing ertoe? Er valt nog veel winst te behalen, zowel voor ervaren marketeers als voor organisaties waar marketing nauwelijks een rol speelt. Vanuit een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten laat dit boek zien hoe marketing aantoonbaar waarde kan bieden voor organisaties en hun stakeholders.

Op 2 mei vindt de boeklancering van 'Doet marketing er toe?' plaats.

Datum: 2 mei 2018
Tijd: 14:00 – 17:00 uur


13:30 uur: Ontvangst met koffie
14.00 uur: Welkom en introductie door dagvoorzitter Aljan de Boer, TrendsActive
14.15 uur: Doet marketing ertoe? – Ruud Frambach, Vrije Universiteit Amsterdam
14.45 uur: Unlocking potential of Direct2Consumer Health en onderliggende marketinginstrumenten – Christiaan Francken, Philips
15.15 uur: Pauze
15.45 uur: De klantgerichte en wendbare marketingorganisatie – Maton Sonnemans, VODW
16.15 uur: Reflectie en Q&A door dagvoorzitter Aljan de Boer
16.45 uur: Overhandiging eerste exemplaar boek door Ruud Frambach
17.00 uur: Afsluiting en borrel

Locatie: Vrije Universiteit Amsterdam, Agorazaal 1 (3e etage Hoofdgebouw VU), Meld je s.v.p voor 30 april aan voor deze presentatie.
Na de presentatie ontvang je een gratis exemplaar van het boek.

Ruud FrambachRuud Frambach is hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam en is naast zijn wetenschappelijke publicaties bekend van de boeken Marketing aan de top (winnaar PIM Marketingliteratuurprijs) en Marketingstrategie.