Marketing - MSc (parttime)

Verdiep uw kennis, verbreed uw blik en vergroot uw kansen

Het Master in Marketing programma neemt u mee op een tocht waarin u uzelf uitdaagt verder te kijken in de gebieden van marketingtheorie en marketingpraktijk. U zal leren om strategisch te denken, en dus te begrijpen op welke wijze superieure waarde voor klanten en andere stakeholders te creëren.

De Master gaat in op de laatste ontwikkelingen in marketing gebied. U leert gedurende deze opleiding conceptueel en analytisch denken en dit te vertalen naar praktijksituaties. Dat wil zeggen dat u modellen en theorieën kritisch kunt evalueren. Op basis hiervan bent u in staat de uitkomsten te relateren aan een breed scala van bedrijfsactiviteiten en sectoren. U doet ervaring op in het strategisch denken vanuit uiteenlopende invalshoeken. U maakt op een diepgaande manier kennis met de nieuwste 'state-of-the-art' literatuur. De inzichten die u hieruit opdoet kunt u direct toepassen in de cases die we behandelen en uw dagelijkse praktijk.

M Marketing (deeltijd)
Naam opleidingsdeel Code
Parttime Master Marketing year 1 E_PTMKT1
Parttime Master Marketing year 2 E_PTMKT2
© Copyright Vrije Universiteit Amsterdam
asnDCcreatorasvVUAmsterdam asnDCdateasv2017 asnstudyguideasvstudy asnDCidentifierasv50051766 asnDCtitleasvMMarketingdeeltijd asnDCcoverageasvEconomieRechtenBestuur asnDCcoverageasvDeeltijd asnDCcoverageasvMaster asnDCcontributorasvSchoolofBusinessandEconomics asnfacultyasv50000043